Agnieszka Samel-Gorzela | PKN ORLEN SA


"Skoro zdecydowałaś/ zdecydowałeś się na udział w tym programie, działasz proaktywnie i cieszę się, że wykorzystujesz dostępne rozwiązania, żeby rozwijać swój potencjał. Taka postawa oznacza silną potrzebę rozwoju, ambicję i pomysł na siebie w życiu zawodowym. Mówiąc wprost gwarantuje sukces. 

Z prawdziwą przyjemnością podzielę się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem zawodowym. To blisko 20 lat w siłach sprzedaży w branży szkoleniowej, HoReCa oraz energetycznej.  

Swoje doświadczenia zawodowe zdobywałam w różnych obszarach wspierających sprzedaż. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie i coachingowe. Ten kierunek ścieżki zawodowej wybrałam jeszcze w trakcie studiowania Psychologii Biznesu.  Przez wiele lat realizowałam projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania relacji, sprzedaży, rozwiązywania sytuacji trudnych, obsługi klienta oraz HR. 

Od 5 lat pracuję  w PKN ORLEN, zarządzam Działem Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej. Jeżeli interesuje Cię tworzenie standardów, budowanie relacji w sprzedaży detalicznej, Customer Expierence, metody weryfikacji jakości obsługi, funkcjonowanie programów lojalnościowych, narzędzia badawcze oraz programy rozwojowe i motywacyjne, zapraszam do wspólnej podróży przez te obszary. 

Nieustannie stymuluję swój rozwój osobisty, być może również Ciebie zainspiruję taką postawą? Ukończyłam Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej na Kierunkach Trener Grupowy i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi  oraz studia Executive Master of Bussiness Administration  we Francuskim Instytucie Zarządzania.  

Udzielę Ci wsparcia w rozwoju oraz podejmowanych decyzjach dotyczących sfery zawodowej, podzielę wiedzą merytoryczną i praktyczną, być może zainspiruję  do nowych wyzwań."

 



Powrót