Uwaga, uwaga! Zespół Biura Karier PW nadciąga. Rozpoczyna podróż po Wydziałach by być bliżej Was i Waszych potrzeb dotyczących rynku pracy i rozwoju zawodowego.
Attention! The WUT Career Service team is coming. We start a journey through the Faculties to be closer to you and your needs regarding the labor market and professional development.
Biuro Karier i FORVIA ma przyjemność zaprosić Was na webinar ''Program międzynarodowych płatnych staży w FORVIA". Już 31.05 w godz.17:00 - 17:45 Co w programie: Prezentacja profilu FORVIA Warunki staży Dlaczego warto wziąć udział w tym programie? – opowie były uczestnik programu Prezentacja aktualnych ofert Pytania i odpowiedzi uczestników Konkurs – do wygrania firmowe gadżety Spotkanie poprowadzą: Bartłomiej Kulesza – Koordynator Programu, od 2009 związany z obszarem rekrutacji, od 2020 w FORVIA Damian Boron – uczestnik programu w Portugalii, obecnie Kierownik Produkcji w naszej lokalizacji Jászárokszállás na Węgrzech
Biuro Karier PWorazAmargozapraszają nawizytę studyjną w siedzibie firmy. Inspiruj się do dalszego rozwoju! Poznaj zakład Amargo od środka i zaplanuj swoją ścieżkę kariery razem z nami! Temat przewodni spotkania:Praktyczny dobór, projektowanie, produkcja i zastosowanie zbiorników oraz instalacji z tworzyw sztucznych w wielu obszarach Inżynierii Środowiska Program spotkania: Wizyta studyjna jest dedykowana przede wszystkim Wydziałom: Inżynierii Środowiska, Mechaniki Maszyn oraz Inżynierii Materiałowej. Celem spotkania jest zapoznanie studentów z zakresem, który mogą w kolejnym kroku rozwijać w ramach praktyki czy stażu. Studenci będą mogli na żywo zobaczyć jak wygląda funkcjonowanie firmy zajmującej się doborem i doradztwem, projektowaniem, produkcją, montażem oraz serwisem nowoczesnych zbiorników z tworzyw sztucznych oraz instalacji stosowanych w wielu obszarach zakładów przemysłowych, stacji uzdatniania wody i na oczyszczalniach ścieków. Uczestnicy będą mogli poznać specyfikę pracy i porozmawiać o codziennych wyzwaniach. Podczas prezentacji omówione zostaną pokrótce: zapoznanie z działalnością Amargo, rodzaje zbiorników z tworzyw sztucznych i ich zastosowania, przykłady zrealizowanych projektów, zakres możliwych praktyk / stażów. W ramach wizyty studenci zostaną oprowadzeni po hali produkcyjnej i wezmą udział w prezentacji linii technologicznej wraz z omówieniem przebiegu produkcji zbiornika w zależności od stosowanej technologii. Spotkanie rozpocznie się w dniu 2.06.2023 r. o godzinie 10:00 i potrwa do 3 godzin. Miejsce: Siedziba Amargo, ul. Jaśminowa 16, 05-850 Ożarów Mazowiecki Dojazd we własnym zakresie: linia miejska nr 713, przystanek Koprki AGRICOOP 01 Organizator zapewnia kaski i kamizelki odblaskowe. Zalecamy wygodny ubiór (przede wszystkim obuwie).
Biuro Karier PW wraz z firmą DHL zapraszają studentów i absolwentów na 3 spotkanie, w ramach cyklu warsztatów: Logistyka Przyszłości;III Case study: Implementacja rozwiązań LLP na przykładzie klienta Firma DHL jest światowym liderem w zarządzaniu łańcuchem dostaw i wspieraniu klientów w rozwoju ich biznesu. DHL zatrudnia prawie 600 000 osób. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i niezawodnie łącząc ludzi i firmy, umożliwiając globalny przepływ handlowy. Pracownicy na co dzień zajmują się dostarczaniem najlepszych rozwiązań logistycznych oraz obsługą największych magazynów w Polsce i na świecie dla różnych branż (m.in. W ramach działalności LLP (Lead Logistics Partner) dostarczają usługi 4PL (czwarta część logistyki) dla europejskich i globalnych klientów. W tych ramach reprezentuje ich ok. 940 pracowników w 15 lokalizacjach w 10 krajach Europy. Temat spotkania: Case study: Implementacja rozwiązań LLP na przykładzie klienta Kiedy:06.06.2023 (wtorek), w godz. 13:00-14:45 Gdzie:Platforma internetowa MS Teams, link do spotkania będzie przesłany uczestnikom dzień przed rozpoczęciem webinaru Dla kogo:dla studentów Politechniki Warszawskiej z Wydziału Transportu Program webinaru: 1. Przedstawienia stanu faktycznego przed implementacją opis sylwetki klienta stan rozwiązań logistycznych u klienta 2. Centralizacja działań operacyjnych - 4PL dokumentacja wymagań budowa dedykowanych zespołów system zarządzania transportem: projektowanie, testowanie, rozwój oprogramowania 3. Zarządzanie przewoźnikami zwiększenie efektywności przez centralny przetarg centralizacja zarządzania przewoźnikami system integracji z przewoźnikami: opis technologii, korzyści z wykorzystania narzędzia 4. Audyt operacyjno-finansowy efektywność przez centralizację usługi standaryzacja procesów finansowych automatyzacja procesów z wykorzystaniem uczenia maszynowego: opis technologii, przykład wykorzystania narzędzia w procesach FB&A 5. Analiza danych i procesów różnorodność gromadzonych danych proces Value Creation narzędzia wykorzystywane przy zbieraniu, przetwarzaniu i wizualizacji danych Prowadzący: Paweł Kaczyński: Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informatyczne. Na przestrzeni ponad 6 lat zdobywał wiedzę w obszarach analizy biznesowo-systemowej oraz zarządzania usługami IT w międzynarodowych korporacjach takich jak Danone czy Mars. W DHL piastuje stanowisko Partnera Biznesowego ds. IT. Na co dzień skupia się na zapewnieniu pracownikom LLP wsparcia z obszaru IT, które w czasach dynamicznej rewolucji cyfrowej jest niezbędne w celu zagwarantowania klientom najlepszych rozwiązań w dziedzinie obsługi logistycznej.