Sortuj:

Maj 2023

    • 31.05.2023

    • 10:00

    • Warszawa

    Latający stolik Biura Karier na Wydziale Elektrycznym
    Konsultacje

    Uwaga, uwaga! Zespół Biura Karier PW nadciąga. Rozpoczyna podróż po Wydziałach by być bliżej Was i Waszych potrzeb dotyczących rynku pracy i rozwoju zawodowego.

    Latający stolik Biura Karier na Wydziale Elektrycznym

    Sprawdź szczegóły
    • 31.05.2023

    • 10:00

    • Warszawa

    The flying table of the Careers Service at the Faculty of Electrical Engineering
    Konsultacje

    Attention! The WUT Career Service team is coming. We start a journey through the Faculties to be closer to you and your needs regarding the labor market and professional development.

    The flying table of the Careers Service at the Faculty of Electrical Engineering

    Sprawdź szczegóły
    • 31.05.2023

    • 17:00

    • online

    PROGRAM MIĘDZYNADOROWYCH PŁATYNCH STAŻY W FORVIA (12/24 miesiące)
    Czat na żywo/webinar

    Biuro Karier i FORVIA ma przyjemność zaprosić Was na webinar ''Program międzynarodowych płatnych staży w FORVIA". Już 31.05 w godz.17:00 - 17:45 Co w programie: Prezentacja profilu FORVIA Warunki staży Dlaczego warto wziąć udział w tym programie? – opowie były uczestnik programu Prezentacja aktualnych ofert Pytania i odpowiedzi uczestników Konkurs – do wygrania firmowe gadżety Spotkanie poprowadzą: Bartłomiej Kulesza – Koordynator Programu, od 2009 związany z obszarem rekrutacji, od 2020 w FORVIA Damian Boron – uczestnik programu w Portugalii, obecnie Kierownik Produkcji w naszej lokalizacji Jászárokszállás na Węgrzech

    PROGRAM MIĘDZYNADOROWYCH PŁATYNCH STAŻY W FORVIA (12/24 miesiące)

    Sprawdź szczegóły

Czerwiec 2023

    • 02.06.2023

    • 10:00

    • Ożarów Mazowiecki

    Wizyta studyjna w Amargo – 2.06.2023 r.
    Wizyta studyjna

    Biuro Karier PWorazAmargozapraszają nawizytę studyjną w siedzibie firmy. Inspiruj się do dalszego rozwoju! Poznaj zakład Amargo od środka i zaplanuj swoją ścieżkę kariery razem z nami! Temat przewodni spotkania:Praktyczny dobór, projektowanie, produkcja i zastosowanie zbiorników oraz instalacji z tworzyw sztucznych w wielu obszarach Inżynierii Środowiska Program spotkania: Wizyta studyjna jest dedykowana przede wszystkim Wydziałom: Inżynierii Środowiska, Mechaniki Maszyn oraz Inżynierii Materiałowej. Celem spotkania jest zapoznanie studentów z zakresem, który mogą w kolejnym kroku rozwijać w ramach praktyki czy stażu. Studenci będą mogli na żywo zobaczyć jak wygląda funkcjonowanie firmy zajmującej się doborem i doradztwem, projektowaniem, produkcją, montażem oraz serwisem nowoczesnych zbiorników z tworzyw sztucznych oraz instalacji stosowanych w wielu obszarach zakładów przemysłowych, stacji uzdatniania wody i na oczyszczalniach ścieków. Uczestnicy będą mogli poznać specyfikę pracy i porozmawiać o codziennych wyzwaniach. Podczas prezentacji omówione zostaną pokrótce: zapoznanie z działalnością Amargo, rodzaje zbiorników z tworzyw sztucznych i ich zastosowania, przykłady zrealizowanych projektów, zakres możliwych praktyk / stażów. W ramach wizyty studenci zostaną oprowadzeni po hali produkcyjnej i wezmą udział w prezentacji linii technologicznej wraz z omówieniem przebiegu produkcji zbiornika w zależności od stosowanej technologii. Spotkanie rozpocznie się w dniu 2.06.2023 r. o godzinie 10:00 i potrwa do 3 godzin. Miejsce: Siedziba Amargo, ul. Jaśminowa 16, 05-850 Ożarów Mazowiecki Dojazd we własnym zakresie: linia miejska nr 713, przystanek Koprki AGRICOOP 01 Organizator zapewnia kaski i kamizelki odblaskowe. Zalecamy wygodny ubiór (przede wszystkim obuwie).

    Wizyta studyjna w Amargo – 2.06.2023 r.

    Sprawdź szczegóły
    • 06.06.2023

    • 13:00

    • Warszawa

    Logistyka Przyszłości; III Case study: Implementacja rozwiązań LLP na przykładzie klienta
    Czat na żywo/webinar

    Biuro Karier PW wraz z firmą DHL zapraszają studentów i absolwentów na 3 spotkanie, w ramach cyklu warsztatów: Logistyka Przyszłości;III Case study: Implementacja rozwiązań LLP na przykładzie klienta Firma DHL jest światowym liderem w zarządzaniu łańcuchem dostaw i wspieraniu klientów w rozwoju ich biznesu. DHL zatrudnia prawie 600 000 osób. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i niezawodnie łącząc ludzi i firmy, umożliwiając globalny przepływ handlowy. Pracownicy na co dzień zajmują się dostarczaniem najlepszych rozwiązań logistycznych oraz obsługą największych magazynów w Polsce i na świecie dla różnych branż (m.in. W ramach działalności LLP (Lead Logistics Partner) dostarczają usługi 4PL (czwarta część logistyki) dla europejskich i globalnych klientów. W tych ramach reprezentuje ich ok. 940 pracowników w 15 lokalizacjach w 10 krajach Europy. Temat spotkania: Case study: Implementacja rozwiązań LLP na przykładzie klienta Kiedy:06.06.2023 (wtorek), w godz. 13:00-14:45 Gdzie:Platforma internetowa MS Teams, link do spotkania będzie przesłany uczestnikom dzień przed rozpoczęciem webinaru Dla kogo:dla studentów Politechniki Warszawskiej z Wydziału Transportu Program webinaru: 1. Przedstawienia stanu faktycznego przed implementacją opis sylwetki klienta stan rozwiązań logistycznych u klienta 2. Centralizacja działań operacyjnych - 4PL dokumentacja wymagań budowa dedykowanych zespołów system zarządzania transportem: projektowanie, testowanie, rozwój oprogramowania 3. Zarządzanie przewoźnikami zwiększenie efektywności przez centralny przetarg centralizacja zarządzania przewoźnikami system integracji z przewoźnikami: opis technologii, korzyści z wykorzystania narzędzia 4. Audyt operacyjno-finansowy efektywność przez centralizację usługi standaryzacja procesów finansowych automatyzacja procesów z wykorzystaniem uczenia maszynowego: opis technologii, przykład wykorzystania narzędzia w procesach FB&A 5. Analiza danych i procesów różnorodność gromadzonych danych proces Value Creation narzędzia wykorzystywane przy zbieraniu, przetwarzaniu i wizualizacji danych Prowadzący: Paweł Kaczyński: Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informatyczne. Na przestrzeni ponad 6 lat zdobywał wiedzę w obszarach analizy biznesowo-systemowej oraz zarządzania usługami IT w międzynarodowych korporacjach takich jak Danone czy Mars. W DHL piastuje stanowisko Partnera Biznesowego ds. IT. Na co dzień skupia się na zapewnieniu pracownikom LLP wsparcia z obszaru IT, które w czasach dynamicznej rewolucji cyfrowej jest niezbędne w celu zagwarantowania klientom najlepszych rozwiązań w dziedzinie obsługi logistycznej.

    Logistyka Przyszłości; III Case study: Implementacja rozwiązań LLP na przykładzie klienta

    Sprawdź szczegóły