• 15.02.2023
  • Konkursy

Poznaj konkurs innowacji Brandstorm

Poznaj konkurs innowacji Brandstorm

Poznaj konkurs innowacji Brandstorm oraz jakie potencjalne korzyści mogą płynąć z uczestnictwa w konkursie. 

O Brandstorm:
Brandstorm jest 30-letnim, międzynarodowym i renomowanym konkursem innowacji dla młodych osób (do 30. roku życia włącznie). 

Co roku studenci/młode osoby pracują w 3-osobowych zespołach nad inną misją, w ramach, której tworzą innowacyjny projekt (przykłady poniżej):
• 2022: stworzenie oblicza piękna przyszłości poprzez jeden z obszarów Inclusion – rozwiązania włączające, Tech – rozwiązania technologiczne lub Green – rozwiązania oparte na ekologii i zrównoważonym rozwoju; NAGRANIE Z MIĘDZYNARODOWEGO FINAŁU
• 2021: nowoczesne (przyszłościowe) doświadczenie zakupowe w kategorii Piękna (Beauty) poprzez zabawę/rozrywkę; NAGRANIE Z MIĘDZYNARODOWEGO FINAŁU
• 2020: ekologiczna rewolucja w branży beauty: zaproponowanie rozwiązania, które wyeliminuje użycie plastiku w branży beauty, nie tylko za pomocą modelu biznesowego, ale również poprzez zmianę sposobu myślenia konsumentów; NAGRANIE Z MIĘDZYNARODOWEGO FINAŁU

 

Zgłoszenia na konkurs i projekty są składane przez dedykowaną platformę online (zbudowaną na platformie Agorize) do 31 marca 2023. Między 24 a 28 kwietnia odbędzie się finał dla naszego HUBu Polska i Kraje Bałtyckie w naszym warszawskim biurze. W maju odbędzie się międzynarodowy półfinał, a w czerwcu międzynarodowy finał w Paryżu. 

Brandstorm 2023: 

MISJA: Crack the new codes of beauty. Your playing field: XR, AI & the metaverse. Zatem obszar misji to metaverse, extended reality, augumented reality, artificial intelligence, etc. oczywiście w powiązaniu z specyfiką branży i potrzebami konsumentów produktów Grupy L’Oreal. 

Uczestnicy mają zatem za zadnie stworzyć innowacyjne rozwiązanie – może to być nowy produkt, rozszerzenie istniejącego produktu, usługa, aplikacja lub inna platforma, która będzie służyć konsumentowi naszych produktów – w połączeniu z wyżej wymienionymi technologiami. 

 

Kryteria dla zespołów:

  • młodzi ludzie między 18 a 30 rokiem życia
  • różne obszary o specjalizacje
  • 3-osobowe zespoły reprezentujące różnorodność

Kryteria wyborów projektów do kolejnych etapów konkursu - rozwiązanie powinno być:

  • Innovative / Innowacyjne – nowy pomysł, którego jeszcze na rynku nie było 
  • Tech-drvien / Wyróżniające się poprzez aspekt czy rozwiązanie(a) technologiczne
  • Suistainable / Zrównoważone pod kątem zasobów i środowiska naturalnego
  • Inclusive / Włączające odbiorców z różnych grup społecznych
  • Feasible / Możliwe do zrealizowania 
  • Scalable / Skalowalne

Timelines:

  1. Do 31 marca 2023 - rejestracja na oficjalnej platformie Brandstorm, stwórz 3-osobowy zespół i wgraj projekt (3-skajdową prezentację w PDF i maks. 1-minutowe wideo przekonywujące do Waszego pomysłu) na oficjalną platformę Brandstorm przed ostatecznym terminem. 
  2. Do 14 kwietnia 2023 - wybór najlepszych 10 projektów i zespołów, które zaprosimy do finału HUBowego w siedzibie L’Oreal dla Polski i Krajów Bałtyckich w Warszawie. 
  3. Między 24 a 28 kwietnia 2023 – finał dla HUBu Polska i Kraje Bałtyckie w siedzibie L’Oreal w Warszawie.
  4. Maj 2023 - międzynarodowy półfinał
  5. Czerwiec 2023 - międzynarodowy finał w Paryżu. 

Wartość dla studenta/absolwenta:

  • Wzięcie udziału w renomowanym, międzynarodowym konkursie i praca nad innowacyjnym, interdyscyplinarnym projektem biznesowym (business case), co można umieścić w CV jako dodatkowy, realizowany projekt. Od tego roku każdy uczestnik konkursu otrzyma certyfikat wydawany przez L’Oreal wraz z zewnętrznym partnerem certyfikującym. To duża wartość zdobycia pierwszego lub kolejnego doświadczenia związanego z obszarem biznesu, która może być szczególnie wartościowa dla studentów i absolwentów, którzy nie mieli dotychczas okazji uczestniczyć w business case’ach, stażach i praktykach o charakterze biznesowym; 
  • Ścieżka learningowa – ścieżka szkoleń online na dedykowanej platformie i/lub praktycznych webinarów typu „masterclass” z liderami L’Oreal i innych organizacji partnerskich, a także dużo wiedzy od eksperów L’Oreal w ramach coachingu czy mentoringu; Przykładowe obszary szkoleń, webinarów i mentoringu z poprzednich edycji: consumer insights, aktualne trendy związane z tematyką konkursu, ecommerce, digital marketing, technologia, design thinking, tworzenie innowacyjnego projektu, prezentacja pomysłu (idea pitching) i wiele innych;
  • Zdobycie lub podniesienie umiejętności pracy projektowej i kreatywnej w oparciu o środowisko biznesowe. 
  • Nawiązanie kontaktu z L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie w kontekście odbycia stażu lub uzyskania pracy w jednej z lokalizacji (Warszawa, Błonie lub Kanie, woj. mazowieckie), ale także z całą Grupą L’Oreal.
  • Wygranie 3 miesięcznego płatnego stażu w Paryżu w Siedzibie Głównej L’Oreal (wraz z zakwaterowaniem, wyżywieniem i atrakcjami). 

KONTAKT:

Joanna Gołaś, Talent Attraction & Acquisition Specialist 
L'Oréal HUB Poland Baltic | Grzybowska 62, 00-855 Warsaw, Poland - 5th floor
M: +48 882 359 196| joanna.golas@loreal.com

Przeczytaj więcej