Jedna firma połączyła drogi zawodowe dwóch osób.Z pozoru ze sprzecznych środowisk, ponieważ PR-owiec i dziennikarz toczą odwieczną walkę o informację. A jednak znaleźli wspólne poletko, które teraz uprawiają. Chcą się podzielić z Tobą swoimi doświadczeniami– jak pracować, aby wypracować unikalną informację.
Marta Struk
Ekonomista z wykształcenia, PR-owiec - w fi rmie pkt.pl - z zamiłowania.
Belfer po godzinach. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona
Koźmińskiego. Od kilku lat związana z PR i Marketingiem.
Realizuje kampanie komunikacyjne. Jej żywioł to praca ze słowem pisanym
i mówionym. Kreuje wizerunek fi rm i marek.
Prywatnie miłośniczka tanga, sportu, podróży i języków obcych.
Szymon Ostrowski
Redaktor serwisu BiznesMentor.pl (należącego do pkt.pl). Dziennikarz
biznesowy. Absolwent Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Uniwersytetu Jagiellońskiego. Publikuje od czasów studenckich.
Najpierw w lokalnych dodatkach „Gazety Wyborczej” i w akademickiej prasie.
Obecnie w najważniejszych mediach biznesowych. Pracował w redakcji
biznesowej TVN, potem przekształconej w TVN CNBC. Autor i producent serii
„Biznes Poradnik”, programu emitowanego w TVP Info w latach 2009-2010.
Opowiedzą Ci:
✖ Czy PR jest dla małej fi rmy. Czy stać Cię na PR.
✖ Czy warto pomyśleć o odpowiedniej strategii.
✖ Do kogo i co powinieneś mówić.
✖ Jakie kanały wykorzystać do komunikacji z otoczeniem.
✖ Jak wygląda efektywna komunikacja w Social Media.
✖ Co zrobić, gdy znajdziesz się w centrum kryzysu komunikacyjnego.
✖ Jak być ekspertem.
✖ Czy bać się dziennikarzy. Jak z nimi rozmawiać.
✖ W ramach praktyki: jak napisać informację prasową.
Zapisy: pok. 207 (Dziekanat) - p. Paulina Czeredys
Miejsce: Gmach Główny (sala zostanie podanie w mailu potwierdzającym udział) Data: 14 czerwca 2013 (g. 10.00 - 14.00)