Udział w oficjalnych przyjęciach to dla Ciebie powód do stresu
a nie miła okoliczność?
Nurtuje Cię jak usadzić ważnych gości aby nie popełnić gafy?
Obawiasz się, że w sytuacji oficjalnej miałabyś/miałbyś problem z określeniem
kto kogo powinien przywitać?
Jeśli uważasz, że powyższe stwierdzenia dotyczą Ciebie- zapraszamy do udziału
w szkoleniu „Podstawy protokołu dyplomatycznego”.
Warsztat podpowie Ci jak powinni zostać sobie przedstawieni rozmówcy, jak się zachować, gdy otrzymujesz wizytówkę i jaka jest hierarchia zajmowania miejsc przy stole i w samochodzie. Podczas szkolenia poznasz zasady zachowania się na oficjalnych przyjęciach, co może pomóc Ci zarówno podczas dużych uroczystości rodzinnych, jak i spotkań biznesowych.
Prowadzący:
Izabela Fortuniak (Szkoła Trenerów Biznesu TROP),
Joanna Rodaczek (Szkoła Trenerów Biznesu Grupy SET)
Miejsce:
CRS ul. Waryńskiego 12 sala A101
Data: 16.11.2013
Czas trwania:
09.00-14.00
Zapraszamy do zapisów biurokarier@bk.pw.edu.pl
Zgłaszając sie podaj: imię i nazwisko, wydział, rok
Wypełnij także ankietę: https://docs.google.com/forms/d/1RtB_fjYPDPesPanr38TcfY9lxa8bOM0UWR2suFKmEQ8/viewform