„Na papierze wszystkie plany są jednakowo dobre, jednak rzeczywistość dała dowód swej nieposkromionej pasji, z jaką rozwiewa papiery i drze plany na strzępy”.
José Saramago
Nowy temat w repertuarze warsztatów organizowanych przez Biura Karier!
„Na papierze wszystkie plany są jednakowo dobre, jednak rzeczywistość dała dowód swej nieposkromionej pasji, z jaką rozwiewa papiery i drze plany na strzępy”.
José Saramago
Nowy temat w repertuarze warsztatów organizowanych przez Biura Karier!
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- uczestnicy poszerzą swoje możliwości w ocenie, czy mają już do czynienia z sytuacją kryzysową, czy też z incydentem lub sytuacją trudną,
- uświadomią sobie mocne i słabe ogniwa w organizacjach w kontekście zapobiegania potencjalnym kryzysom,
- dowiedzą się, z jakich faz składa się zarządzanie kryzysem, by na tej podstawie umieć podjąć decyzję co do strategii działania, opracować scenariusze rozwoju sytuacji kryzysowej i wdrożyć ustalony plan komunikacji.
Możliwość poszerzenia wiedzy o obszar zarządzania kryzysem w social media na dodatkowych warsztatach.
Metody, które będą wykorzystywane podczas szkolenia:
- przekazywanie wiedzy w oparciu o prezentację i flipcharty
- praca indywidualna i praca w grupach
- dyskusje, burze mózgów
- analiza case studies
Informacje o trenerze
Monika Bębnowska
Ekspert Public Relations i trener biznesu. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, komunikacji kryzysowej i komunikacji zmiany, komunikacji wewnętrznej oraz w relacjach z mediami. Doradza przy projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz opracowuje i realizuje kampanie CSR.Prowadzi także bloga na tematy związane CSR http://fundrejzer.blogspot.com/.
Informacje organizacyjne
CZAS: 14 listopada (sobota), godziny: 9:00 - 16:00 (w tym dwie przerwy 15-minutowe i jedna godzinna).
MIEJSCE: informacje o miejscu warsztatu prześlemy razem z potwierdzeniem zapisu.
KOSZTY: warsztat bezpłatny, brak cateringu