Biuro Karier PW oraz
zapraszają na prezentację:
Ericsson – Customer Support Interns Program
Biuro Karier PW oraz
zapraszają na prezentację:
Ericsson – Customer Support Interns Program
Informacja o firmie:
Ericsson dostarcza usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych, mediów i firm z innych branż. W Polsce współpracujemy ze wszystkimi operatorami sieci komórkowych, dostawcami telewizji kablowej i operatorami telefonii stacjonarnej. W porozumieniu z warszawskim klubem piłkarskim budujemy pionierską platformę usług wraz z kompletną infrastrukturą WiFi, dostępną dla 30,000 widzów obserwujących mecze na stadionie.
Naszą wizją jest Networked Society, gdzie każdy z nas, bez względu na branżę wykorzystuje pełen potencjał i możliwości swoich działań. W Ericsson dążymy do tego, by połączyć wszystko i wszystkich. Dzięki tworzącym się więziom i znikającym barierom, możemy brać czynny udział w powstającej na naszych oczach globalnej sieci współpracy. To właśnie jest Networked Society.
Na prezentację / warsztat zapraszamy:
studenci, absolwenci, preferowane kierunki studiów: Elektronika, Informatyka, Telekomunikacja, Matematyka, Fizyka.
Program:
1. Kilka słów o firmie Ericsson
2. Przykład realizacji projektu z obszaru Customer Support
3. Proces rekrutacyjny: roczny program stażowy w dziale Customer Support
Przedstawiciele firmy:
Raul Henrique Taboada - Head of Regional Support Center
Michał Marczak - Customer Networks Support Senior Engineer
Sylwia Misiewicz – HR Specialist
Dodatkowe informacje:
Dla uczestników spotkania przygotowano gadżety.
Informacje organizacyjne:
termin: 13 kwietnia 2016 r. godz. 12:15
miejsce: sala 101 w budynku Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 75
czas trwania: 2h
Zapisy:
W spotkaniu mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani. Prosimy o wcześniejsze zapisy na adres e-mail biurokarier@bk.pw.edu.pl