Wielu przedsiębiorców nie planuje swoich działań, w szczególności nie planuje planów rozwojowych. Często zdarza się, że jeśli już taki plan rozwoju powstaje, jest on przygotowany w oparcie o intuicję, a nie wiedzę na temat mechanizmów rządzących rozwojem organizacji.
Naszym celem nadrzędnym jest zachęcenie mikro-, małych – i średnich przedsiębiorców do sięgania po narzędzia, które pozwolą na szybszy i bezpieczniejszy rozwój ich biznesu. Program jest też skierowany do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. Dzięki niemu czas osiągania zakładanych celów biznesowych będzie krótszy, a wyniki finansowe korzystniejsze.
W trakcie zajęć uczestnicy będą rozwiązywali zadania oparte o studia przypadków. Z założenia formuła spotkania zakłada angażowanie uczestników i interaktywność.
Cele i program warsztatu
- Uczestnicy poznają podstawowe zasady planowania rozwoju przedsiębiorstwa z perspektywy jego skali, efektywności (kosztów utrzymania i pozyskania klientów) i konkurencyjności oferty.
- Uczestnicy będą potrafili dokonać analizy błędów jakie ewentualnie popełniali na etapie wstępnego planowania rozwoju przedsiębiorstwa i wyciągnąć wnioski z tej analizy oraz określić jaka jest relacja miedzy przychodami generowanymi przez klienta (jego wartością życiową) a kosztami jego pozyskania
- Nabędą umiejętność przeprowadzenia analizy skuteczności konwersji klientów według modelu 3 – 5A oraz wykonywania analizy SWOT z uwzględnieniem wszystkich czynników wewnętrznych i otoczenia biznesu
Warsztaty prowadzone są w ramach Programu Rozwoju Kompetencji -
ścieżka 4 (Przedsiębiorczość).
Informacje o prowadzących
Romuald Borkowski - Trener i Coach od 1997. Wieloletni pracownik korporacji. Doświadczenie marketingowe - zarządzanie produktami i trenerskie. Realizował projekty szkoleniowe w Polsce oraz w środowisku międzynarodowym. Prawie dwudziestoletnie doświadczenie w realizacji szkoleń produktowych, obsługi klienta i sprzedaży, zarządzania kompetencjami. Obecnie związany z Sopocką Asocjacją Trenerską i Konsultingową.
Krzysztof Cembrowski jest doradcą biznesowym. Jego specjalnością są modele biznesowe i rozwój biznesu. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w rozwijaniu biznesów obejmujące korporacje (SONY i Pepsico), sieć detaliczną (Neonet), własne startupy oraz projekty dla SMB.
Krzysztof uzyskał dyplom Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Dodatkowo odbył szereg szkoleń biznesowych, w tym Customer Develoment Stevea Blanka.
Krzysztof Cembrowski jest twórcą metody ‘Spójny Rozwój’, koncepcji i szablonu konstruowania biznesu 'Cembrowski Business Canvas' oraz modelu konwersji klienta 3-5A. Jego odkrycia są przedmiotem jego pracy doktorskiej i praktyki doradczej.
Informacje organizacyjne
17 grudnia (sobota)
UWAGA zmiana godzin realizacji warsztatów: 14:30 - 20:30 (w tym przerwy)
Gdzie?
Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW (CZIiTT),
ul. Rektorska 4 https://www.cziitt.pw.edu.pl/kontakt/
sala 4.07
Współorganizatorzy: