Warsztaty pomogą Ci wybrać odpowiednią strategię inwestowania w budowanie reputacji i zwiększania swojej wartości na rynku pracy.
Dowiesz się co to jest personal branding i jak go wykorzystać na potrzeby rekrutacji. Poznasz narzędzia social media niezbędne do kreowania wizerunku w sieci oraz dowiesz się jak przy ich pomocy dać się odszukać head hunterom.
Informacje o prowadzącej
Milena Stańczyk jest koordynatorką ds. mediów społecznościowych i promocji marki w agencji zatrudnienia. W ramach swojej działalności z powodzeniem realizuje również projekty z zakresu budowania strategii promocyjno-komunikacyjnej, rebrandingu i wdrażania nowych stron internetowych dla firm wielu branż, w tym m.in. finansowej, nieruchomości, turystycznej czy consultingowej. Milena prowadziła szkolenia z zakresu promocji marki zawodowej w ramach projektu „Praca” organizowanego przez GazetaPraca.pl, współpracowała z jednym z wojewódzkich urzędów pracy w ramach projektu „Centrum Rozwoju Talentów” oraz szkoliła studentów i absolwentów z SWPS i WSAiB z budowania marki osobistej podczas poszukiwania pracy. Milena ukończyła studia podyplomowe z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku medialnego, jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunkach: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz Neurofizjologia.
Informacje organizacyjne
15 marca (środa) - ODWOŁANE
w godzinach 14:15 - 16:15
Gdzie?
Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW (CZIiTT),
ul. Rektorska 4 https://www.cziitt.pw.edu.pl/kontakt/
sala 4.07
Współorganizatorzy:
Gi Group jest międzynarodową firmą wspierającą pracodawców w usprawnianiu procesów wewnętrznych związanych z zatrudnianiem i szkoleniem pracowników.
Gi Group w skład której wchodzą m.in. spółki: Wyser i QiBit oraz dywizja dedykowana szkoleniom – Gi Group Training, oferuje m.in.: rekrutacje stałe, rekrutacje tymczasowe, head hunting, outplacement oraz szkolenia.
W 2015 roku Gi Group była usługodawcą dla ponad 12 000 firm realizując sprzedaż na poziomie 1,6 mld euro. Firma działa obecnie w ponad 40 krajach w Europie, Afryce, Azji i Ameryce. Od 2016 r. Gi Group jest również właścicielem międzynarodowych domów szkoleniowych TACK International oraz TMI.