• 15.03.2017
Metody kreowania swojego wizerunku w sieci - 15 marca - warsztaty ODWOŁANE
Warsztaty

Metody kreowania swojego wizerunku w sieci - 15 marca - warsztaty ODWOŁANE

Warsztaty pomogą Ci wybrać odpowiednią strategię inwestowania w budowanie reputacji i zwiększania swojej wartości na rynku pracy.

Dowiesz się co to jest personal branding i jak go wykorzystać na potrzeby rekrutacji. Poznasz narzędzia social media niezbędne do kreowania wizerunku w sieci oraz dowiesz się jak przy ich pomocy dać się odszukać head hunterom.

 

                                   

 

                                                    

Informacje o prowadzącej

Milena Stańczyk jest koordynatorką ds. mediów społecznościowych i promocji marki w agencji zatrudnienia. W ramach swojej działalności z powodzeniem realizuje również projekty z zakresu budowania strategii promocyjno-komunikacyjnej, rebrandingu i wdrażania nowych stron internetowych dla firm wielu branż, w tym m.in. finansowej, nieruchomości, turystycznej czy consultingowej. Milena prowadziła szkolenia z zakresu promocji marki zawodowej w ramach projektu „Praca” organizowanego przez GazetaPraca.pl, współpracowała z jednym z wojewódzkich urzędów pracy w ramach projektu „Centrum Rozwoju Talentów” oraz szkoliła studentów i absolwentów z SWPS i WSAiB z budowania marki osobistej podczas poszukiwania pracy. Milena ukończyła studia podyplomowe z zakresu komunikacji i kreowania wizerunku medialnego, jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunkach: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz Neurofizjologia.

 

Informacje organizacyjne

15 marca (środa)  - ODWOŁANE

w godzinach 14:15 - 16:15

 

Gdzie?

Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW (CZIiTT),

ul. Rektorska 4 https://www.cziitt.pw.edu.pl/kontakt/

sala 4.07

 

 

Współorganizatorzy:

Gi Group jest międzynarodową firmą wspierającą pracodawców w usprawnianiu procesów wewnętrznych związanych z zatrudnianiem i szkoleniem pracowników.

Gi Group w skład której wchodzą m.in. spółki: Wyser i QiBit oraz dywizja dedykowana szkoleniom – Gi Group Training, oferuje m.in.: rekrutacje stałe, rekrutacje tymczasowe, head hunting, outplacement oraz szkolenia. 

W 2015 roku Gi Group była usługodawcą dla ponad 12 000 firm realizując sprzedaż na poziomie 1,6 mld euro. Firma działa obecnie w ponad 40 krajach w Europie, Afryce, Azji i Ameryce. Od 2016 r. Gi Group jest również właścicielem międzynarodowych domów szkoleniowych TACK International oraz TMI.

 

 

Lokalizacja

Dane kontaktowe