Gi Group Training, dywizja szkoleniowa należąca do Gi Group wiodącego międzynarodowego dostawcy usług HR serdecznie zaprasza wszystkich studentów w ramach 2, 3, 4, 5 ścieżki Programu Rozwoju Kompetencji na grę symulacyjno-szkoleniową MAGNETO.
Gi Group Training, dywizja szkoleniowa należąca do Gi Group wiodącego międzynarodowego dostawcy usług HR serdecznie zaprasza wszystkich studentów w ramach 2, 3, 4, 5 ścieżki Programu Rozwoju Kompetencji na grę symulacyjno-szkoleniową MAGNETO.
MAGNETO jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności komunikacji i współpracy, w tym kluczowego znaczenia przygotowania się do procesu komunikacji i negocjacji, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji. Interesująca fabuła umożliwia obserwację typowych zachowań występujących w sytuacjach negocjacyjnych, kooperację wewnątrz grupy, role w grupie, zespołowe formułowanie i realizację celu. Uczestnicy w bardzo naturalny sposób angażują się w grę, dzięki czemu z dużym entuzjazmem przystępują do pracy zespołowej. Presja czasu i współzawodnictwo dodatkowo uwypuklają najczęstsze zachowania w różnych trudnych sytuacjach życiowych i biznesowych.
Gracze wcielają się w rolę członków 6 rdzennych plemion z Dżungli Amazońskiej odizolowanych od zachodniej cywilizacji. Znajdują się oni w posiadaniu bardzo rzadkich surowców naturalnych o magnetycznych właściwościach. Różne plemiona posiadają innego rodzaju surowce oraz inne ich ilości. Narastająca wycinka lasów wywiera na nich presję by sprzedawać surowce na odległym targu w zamian za zakup pożywienia. Aby uzyskać większą wartość swoich surowców oraz sprzedać je za jak najwyższą cenę na targowisku, plemiona mogą kontaktować się w celu wymiany dóbr i informacji.
Weź udział w warsztacie, zobacz jak się zachowujesz oraz z jakimi typami zachowań możesz się spotkać w sytuacjach negocjacyjnych zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym.
Odpowiemy sobie na pytania jak na takie zachowania reagować, jak komunikować, jak się pozycjonujemy i jakie role naturalnie przyjmujemy negocjując.
Prowadząca: Monika Wiktorska - Certyfikowany trener TACK International i TMI, praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnią praktyką zawodową w największych korporacjach w obszarze sprzedaży oraz obsługi Klienta. Ekspert w zakresie tworzenia i wdrażania procesów sprzedażowych
i menedżerskich, systemów motywacyjnych dla struktur sprzedaży oraz obsługi Klienta, strategii marketingowych dla nowo wprowadzanych produktów na rynek polski oraz wdrażaniu kompleksowych programów szkoleniowych w organizacji.
Ma doświadczenie w planowaniu strategicznym opartym na całościowym postrzeganiu biznesowej perspektywy organizacji oraz w zarzadzaniu wieloobszarowymi projektami m.in. w 2011r. prowadziła jeden z kluczowych projektów w Grupie LUX MED – powołanie formalne i operacyjne Towarzystwa Ubezpieczeniowego w Grupie. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji pracowników w obszarach: sprzedaż, negocjacje, motywacja, obsługa klienta, skuteczna komunikacja, inteligencja emocjonalna, zarządzanie projektami, zarządzanie czasem, sztuka prezentacji, wizerunek w biznesie.
Informacje organizacyjne:
Współorganizatorzy: