• 09.01.2018
  • 18:00 - 19:30
Budowa marki w dobie Social Media
Inne

Budowa marki w dobie Social Media

Inkubator AIP działający przy Politechnice Warszawskiej zaprasza na mini-konferencję dla wszystkich przedsiębiorczych studentów, doktorantów i absolwentów Politechniki Warszawskiej. 

W programie trzy interesujące prelekcje, które poprowadzą uczestnicy znanych programów telewizyjnych i absolwenci Politechniki Warszawskiej. 

Start o godzinie 18:00, 9 stycznia (wtorek), w Gmachu Głównym PW (sala 213).  

Program: 

18:00 Szymon Czerwiński     |     "Jak zbudować markę w dobie internetu?"

Opowiem dlaczego Marka=Nazwisko / Wizerunek / Ja. Dowiecie się również czy MasterChef otwiera drzwi w świecie kulinarnym, czy w świecie ShowBiznesu oraz co udział w programie mi dał, a co zabrał. Opowiem Wam jak rozpocząłem realizację ustalonego planu, czyli kreowanie własnej marki: CZERWIŃSKI i jaką rolę odegrało powstanie pierwszego programu: Balkon 2na2 od Kuchni. Na koniec zadamy sobie wspólnie pytanie: Czy warto sięgać po marzenia?

 

18:30 Ewa Niespodziana     |     "Nie daj się w tym świecie!"

Rzecz jasna opowiem o Top Model i nawiążę bardziej do tego:  jak się nie przejmować opinią innych, jak prosta dziewczyna z małego miasta osiągnęła w młodym wieku coś o czym marzy prawie każda dziewczyna, jak w tym wszystkim zachować swój sposób bycia, zdrowe odżywianie - to nie musi być tylko sałata! 

 

19:00 Konrad Pawlak     |     "Przedsiębiorczość i social media. Czy można je połączyć?"

W ciągu 30 minut postaram się Wam opowiedzieć o tym jak zacząłem swoją przygodę z przedsiębiorczością, jak wykorzystałem Tindera do promocji pierwszej marki i jak wykorzystać social media do przyspieszenia rozwoju własnej firmy. 

 

Partnerem wydarzenia jest Biuro Karier Politechniki Warszawskiej. 

Lokalizacja

Pl. Politechniki 1

Dane kontaktowe