Biuro Karier Politechniki Warszawskiej, Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie oraz Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej zapraszają na szkolenie przeznaczone dla osób poszukujących informacji o najważniejszych zasadach związanych z prowadzeniem negocjacji biznesowych.
W programie:
- style i możliwe strategie prowadzenia negocjacji
- kluczowe etapy negocjacji
- omówienie wybranych technik negocjacyjnych
- trudni partnerzy w negocjacjach – jak sobie z nimi radzić?
Co zyskasz uczestnicząc w warsztatach?:
- po warsztatach zdobędziesz wiedzę dotyczącą stylów prowadzenia negocjacji biznesowych
- poznasz główne etapy negocjacji (przygotowanie, przedstawienie propozycji, umowa końcowa)
- poznasz skuteczność wybranych technik negocjacyjnych
- będziesz mieć szansę na wzmocnienie wiary we własne umiejętności negocjacyjne.
Prowadzący:
Grzegorz Reszka – doradca zawodowy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie, na co dzień pracujący z klientami przygotowującymi się do uruchomienia własnej firmy. Prowadzi warsztaty z zakresu przedsiębiorczości m.in. metodologii tworzenia biznesplanu oraz prowadzenia negocjacji biznesowych.
Informacje organizacyjne:
Data: 11.12.2018 (wtorek)
Godziny: 09:00-15.00
Miejsce: sala 5.03, sala CZiTT (u. Rektorska 4)
Dla kogo: studenci PW - czterech ostatnich semestrów studiów I lub II stopnia zapisani / chcący się zapisać do Projektora Kariery.
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. OBOWIĄZUJĄ ZAPISY.
Rejestracja na wydarzenie możliwa po zalogowaniu do Strefy Studenta.
Współorganizatorzy:
Zadanie 42 pn. „Rozwój usług Biura Karier PW wspomagających studentów w rozpoczęciu aktywności zawodowej na rynku pracy” realizowane w ramach projektu „NERW PW. Nauka – Edukacja – Rozwój – Współpraca” współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego