Kiedy: 2 grudnia 2020 (środa), w godz. 16:30-18:00 (w tym przerwa 5 minut po 45 minucie), wydarzenie online.
Uwaga:
Wydarzenie odbędzie się online z wykorzystaniem MS Teams. Linki do spotkania zostaną wysłane do osób zapisanych w dniu wydarzenia.
Kiedy: 2 grudnia 2020 (środa), w godz. 16:30-18:00 (w tym przerwa 5 minut po 45 minucie), wydarzenie online.
Uwaga:
Wydarzenie odbędzie się online z wykorzystaniem MS Teams. Linki do spotkania zostaną wysłane do osób zapisanych w dniu wydarzenia.
To szkolenie jest dedykowane dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się jak dobrze zaprezentować się przed pracodawcą i dostać dobrą pracę.
Czego dowiesz się podczas tego spotkania:
Warsztat poprowadzi:
Piotr Jarocki
Jestem praktykiem komunikacji interpersonalnej w rozmowach kwalifikacyjnych dla branży IT. Współpracuje z osobami, które wchodzą na rynek lub są w trakcie przebranżowienia. Moje szkolenia opieram tylko na praktyce, którą od ponad 14 lat poszerzam przez indywidualną pracę z klientami, szkolenia, udział w procesach rekrutacyjnych i kontaktach z pracodawcami. Duża część tego co robię opiera się na rozmowach z osobami decyzyjnymi w procesie zatrudniania nowych pracowników. To od nich uczę się co jest najważniejsze u kandydata, jakie powinien mieć cechy i również o tym, że nie zawsze doświadczenie jest tym co decyduje o pozytywnej decyzji. Uczestniczyłem w niezliczonej liczbie rozmów kwalifikacyjnych jako kandydat na różne stanowiska często takie, które były poza zasięgiem moich kompetencji. Dzięki temu wiem na co w szczególności zwrócić uwagę, jak dbać o etykietę rozmów i rozszerzać swoją sieć kontaktów.
Moi klienci odnoszą realne sukcesy, dostają się na takie stanowiska jakie ich interesują. Wiedzą co robić, żeby awansować i rozwijać się w oparciu o jasno wytyczone cele.
Zgłoszenia możliwe tylko za pośrednictwem Career Center.