• 29.05.2023
  • 13:00 - 14:45
Logistyka Przyszłości;  I temat: Case study: Analiza etapów wdrożeń i realizacji procesów pozyskania, obsługi i optymalizacji kosztów klienta.
Czat na żywo/webinar

Logistyka Przyszłości; I temat: Case study: Analiza etapów wdrożeń i realizacji procesów pozyskania, obsługi i optymalizacji kosztów klienta.

Biuro Karier PW wraz z firmą DHL zapraszają studentów i absolwentów na 1 spotkanie, w ramach cyklu warsztatów: Logistyka Przyszłości;  I temat: Case study: Analiza etapów wdrożeń i realizacji procesów pozyskania, obsługi i optymalizacji kosztów klienta.

 

Firma DHL jest światowym liderem w zarządzaniu łańcuchem dostaw i wspieraniu klientów w rozwoju ich biznesu. DHL zatrudnia prawie 600 000 osób. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i niezawodnie łącząc ludzi i firmy, umożliwiając globalny przepływ handlowy. Pracownicy na co dzień zajmują się dostarczaniem najlepszych rozwiązań logistycznych oraz obsługą największych magazynów w Polsce i na świecie dla różnych branż (m.in. W ramach działalności LLP (Lead Logistics Partner) dostarczają usługi 4PL (czwarta część logistyki) dla europejskich i globalnych klientów. W tych ramach reprezentuje ich ok. 940 pracowników w 15 lokalizacjach w 10 krajach Europy.

 

Temat spotkania: Case study: Analiza etapów wdrożeń i realizacji procesów pozyskania, obsługi i optymalizacji kosztów klienta. 

 

Kiedy: 29.05.2023 (poniedziałek), w godz. 13:00-14:45

Gdzie: Platforma internetowa MS Teams, link do spotkania będzie przesłany uczestnikom dzień przed rozpoczęciem webinaru

Dla kogo: dla studentów Politechniki Warszawskiej z Wydziału Transportu

 

Obowiązuje rejestracja na spotkanie za pośrednictwem platformy Career Center. Termin rejestracji: do 29.05.2023 do godz. 10:00.

 

Program webinaru:

1. Wprowadzenie w działalność DHL LLP - Czym jest LLP z perspektywy działań operacyjnych.

2. Sposoby oraz etapy pozyskiwania klientów. Dla kogo jest LLP.

3. Due diligence – proces poddawania przedsiębiorstwa dogłębnej analizie.

  • Current State Mapping / Future State Mapping

4. BRD - business requirements document.

5. Tworzenie struktur i zespołów dedykowanych dla klienta.

6. WI

  • Master Data
  • Instrukcje dla podwykonawców
  • Instrukcje dla przewoźników
  • Konta i dostępy
  • Zlecenia transportowe (sposoby otrzymywania)
  • Planowanie zleceń
  • Tenderowanie
  • Kamienie milowe
  • Trakery
  • Planowanie awaryjne
  • Narzędzia kalkulacji kosztów
  • Rozwiązania IT (Power Bi / MySC / Project44)

7. Case studies

8. Q&A

 

Prowadzący: Kamil Szymańczak 

Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Logistyka i Technologia Transportu Samochodowego. Wiedzę i doświadczenie z zakresu logistyki stosowanej zdobywał pracując w międzynarodowych korporacjach. W organizacji DHL pełni rolę Team Leadera ds. operacyjnych kierując zespołem specjalistów w dziedzinie obsługi logistycznej dedykowanego klienta.
W codziennej pracy skupia się na zapewnieniu klientom najwyższych standardów operacyjnych, budowaniu relacji i rozwoju biznesu, doradztwie i wsparciu merytorycznym, implementacji planów oszczędnościowych i bieżącym rozwiązywaniu problemów.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji!

Lokalizacja

online

Dane kontaktowe