Akademickie Mistrzostwa Menedżerskie to praktyczny konkurs biznesowy dla studentów z całej Polski.
Uczestnicy Konkursu, w 3-osobowych Zespołach, wcielą się w role współwłaścicieli wirtualnych przedsiębiorstw i będą podejmować realistyczne decyzje biznesowe. Organizatorem jest firma Revas, a rozgrywka będzie oparta o Branżowe Symulacje Biznesowe. Udział w Konkursie jest darmowy. Rekrutacja trwa od 6.03.2023, a liczba miejsc jest ograniczona.
W trwającej 5 tygodni rozgrywce eliminacyjnej online, Uczestnicy będą decydować m.in. o ofercie swojej firmy, strategii sprzedaży, zatrudnieniu czy marketingu. Po każdej rundzie dokonają analizy swoich decyzji, spróbują wyciągać wnioski i poprawiać wyniki. Wszystko po to, by być wśród 9 najlepszych Zespołów, które przejdą do ścisłego finału. Rozgrywka finałowa odbędzie się stacjonarnie w siedzibie Krakowskiego Parku Technologicznego. Dla najlepszych Zespołów i ich Opiekunów przewidziano wartościowe nagrody!
Partnerami Konkursu są, m.in.: GovTech Polska, Konfederacja Lewiatan, Fundacja EdTech Poland, Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, Krakowski Park Technologiczny, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego, CloudTeam.
Organizacja konkursu
Mistrzostwa podzielone są na kilka etapów:
Szczegółowy harmonogram konkursu można znaleźć na
https://bit.ly/AkademickieMistrzostwaMenedzerskie.
Rejestracja do konkursu
Każda uczelnia może zgłosić 1 Zespół Podstawowy oraz 1 Zespół Rezerwowy z każdego Wydziału.
Maksymalnie z jednej uczelni można zgłosić 3 Zespoły Podstawowe i 3 Zespoły Rezerwowe. Jeśli uczelnia nie posiada Wydziałów może zgłosić 1 Zespół Podstawowy i 1 Zespół Rezerwowy. Każdy zespół musi mieć innego Opiekuna. W pierwszej kolejności rekrutowane są Zespoły Podstawowe. W przypadku niewypełnienia listy zgłoszeń przez Zespoły Podstawowe, w dalszej kolejności rekrutowane są Zespoły Rezerwowe.
Zgłoszenia Zespołu do konkursu dokonuje wykładowca/nauczyciel akademicki (Opiekun) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie https://bit.ly/AkademickieMistrzostwaMenedzerskie.
Zachęcamy do udziału!