Właśnie trwa badanie atrakcyjności pracodawców w Polsce. Jest anonimowe.
Badanie atrakcyjności pracodawców prowadzone jest przez Julitę Dąbrowską i Marcina Łączyńskiego oparte jest o wyniki badań Roberta Berthona, australijskiego badacza.
Mierzymy w nim siłę pozytywnych skojarzeń powiązanych z marką pracodawcy, a także sprawdzamy jacy potencjalni kandydaci mają wiedzę o firmie i w jaki sposób ją oceniają.
Badanie to może stanowić ważne źródło informacji przy pozycjonowaniu i optymalizacji kampanii employer brandingowych, a także pozwala lepiej zrozumieć motywacje kierujące przyszłymi kandydatami.
W wyniku badania dowiemy się które spośród 5 walorów są dla kandydatów i pracowników w Polsce najważniejsze:
- ekonomiczne jak wynagrodzenie,
- społeczne jak kontakty z ludźmi, atmosfera w firmie,
- rozwojowe, jak kształtowanie kariery zawodowej,
- sposobu i stopnia wykorzystania wiedzy kandydatów przez pracodawców,
- sposobów przyciągania zainteresowania przez pracodawców jak rozpoznawalne marki konsumenckie
Poznamy też:
- jak pracodawców oceniają osoby z różnych pokoleń, różnych branży
- czy opinie kandydatów i pracowników w Polsce są zbieżne z opiniami kandydatów z Australii, wybranych krajów Azji i Europy Północnej.
Studentów zapraszamy do wypełnienia ankiety online: www.atrakcyjnipracodawcy.pl
Badanie trwa do końca stycznia 2022.
W lutym 2022 roku z wyników badania zostanie opracowany RAPORT.
Kim jesteśmy? Julita Dąbrowska to ekspertka EB, doktorantka w ALK, autorka 2 książek na temat Employer Brandingu www.julitadabrowska.pl a Marcin Łączyński to socjolog, statystyk, wykładowca akademicki, doktorant w UW. Wspólnie prowadzimy projekty badania kultury organizacji, satysfakcji i zaangażowania od 2013 roku.