• 07.10.2020
  • Inne

Idea Development Camp 

Idea Development Camp 

Zapraszamy na wydarzenie organizowane online w dniach 22-23 października 2020 w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Jest ono skierowane do osób, które mają pomysł na startup lub przymierzają się do swojego biznesu. 

Modele biznesowe, dobre rozmowy inwestorskie, źródła finansowania startupów, narzędzia startupowca, networking – to główne tematy warsztatów i zadań jakie postawią przed uczestnikami organizatorzy.

Rejestracja na wydarzenie jest darmowa i dostępna pod linkiem: http://bit.ly/IdeaDevCamp2020

 

22 października (czwartek) 

10:00-11.30 Modele biznesowe w startupach (dr hab. Agnieszka Skala)

Podczas prelekcji wyjaśnione zostanie, co to jest startup i jakie ma związki z innowacjami, czym się różnią startupy od innych organizacji, jak zarządza się startupem i jaką rolę w tym zarządzaniu pełnią modele biznesowe. Uczestnicy dowiedzą się także, jak stworzyć dobry model biznesowy i jak się za to zabrać?

11:30-12:30 Jak nie rozmawiać z inwestorem (Marcin Bielówka)

Podczas prelekcji poruszone zostaną tematy dotyczące inwestycji VC oraz najczęściej popełnianych błędów w rozmowie z inwestorem. 

 

23 października (piątek

9:00-13:00 Warsztat z tworzenia modelu biznesowego wraz z elementami Lean Management

Prowadzący: Dariusz Bembenek, Łukasz Cieśla

Cel warsztatu: Warsztat ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia oraz techniki rozwoju projektów innowacyjnych, ze szczególnym ukierunkowaniem na projekty startu’powe. Podczas warsztatu, przedstawione zostaną metodologie i taktyki związane z kreatywnym, iteracyjnym i zwinnym rozwojem biznesu, takie jak: Design Thinking, Lean Startup, Customer Development, Cross-Industry Innovation czy Business Model Canvas. 

Uczestnicy spotkania zostaną przeprowadzeni przez proces modelowania biznesowego i będę mieli możliwość poznania narzędzi wzbogacających proces rozwoju startupów w obszarze: 

• określania problemu i grupy docelowej (tzw. customer-problem fit,), 

• określenia zapotrzebowania na dany produkt (tzw. problem - solution fit), 

• określenia potencjału danego rozwiązania (tzw. solution-market fit).

Przeczytaj więcej