• 23.11.2020
  • Warsztaty
  • Rozmowa kwalifikacyjna – szkolenie on-line dla wchodzących na rynek pracy

    Rozmowa kwalifikacyjna – szkolenie on-line dla wchodzących na rynek pracy

    Kiedy: 2 grudnia 2020 (środa), w godz. 16:30-18:00 (w tym przerwa 5 minut po 45 minucie), wydarzenie online.


    Uwaga: 

    Wydarzenie odbędzie się online z wykorzystaniem MS Teams. Linki do spotkania zostaną wysłane do osób zapisanych w dniu wydarzenia.

    To szkolenie jest dedykowane dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się jak dobrze zaprezentować się przed pracodawcą i dostać dobrą pracę.

    Czego dowiesz się podczas tego spotkania:

    • Jak określić swoje cele w poszukiwaniu pracy?
    • Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?
    • Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu CV?
    • Jak odpowiadać na trudne pytania?
    • Czym jest etykieta rozmowy kwalifikacyjnej?
    • Na co zwracają uwagę osoby podejmujące decyzyjne?
    • Jak będą wyglądały rozmowy kwalifikacyjne w ciągu następnych pięciu lat i jaki udział będzie brała w nich sztuczna inteligencja?

      To wszystko i wiele innych rzeczy otrzymasz w formie silnie skondensowane dawki wiedzy. Dodatkowo każdy kto zjawi się na szkoleniu otrzyma specjalną sesje 1:1 podczas której odpowiem na nurtujące pytania i pomogę wytyczyć pierwsze cele.

      Przyjdź i zobacz w jaki sposób 90 minut może pomóc Ci w kształtowaniu Twojej ścieżki zawodowej.

      Pamiętaj: nic nie obiecuję, umawiam się na efekty.


      Agenda szkolenia:
      1. Kim jestem.
      2. Do czego przyda się Wam to spotkanie?
      3. Jak przejść chat bota rekrutacyjnego – odpowiedź na końcu.
      4. Jak skorzystać z naszego spotkania w większym stopniu?
          a. Notowanie pytań.
          b. Gratisowa sesja indywidualna dla każdego uczestnika i jak się do niej przygotować?
      5. KAHOOT – sprawdź ile wiesz o dzisiejszych procesach rekrutacyjnych (fakty i mity ze świata
      rekrutacji, obecna sytuacja na rynku, portfolio, czy brak doświadczenia skreśla Cię z short
      listy rekrutera).
      6. Podstawy rozmowy:
          a. Zaufanie.
          b. Szczerość czy reklama?
          c. Co zrobić żeby się nie dostać do pracy?
      7. Jak wygląda Twoje CV?
          a. Dbałość o jakość dokumentów.
          b. Stylistyka.
      8. TOP 5 błędów w CV.
      9. Jak wygląda Twój Linkedin i sieć kontaktów?
          a. Czy zapraszać osoby, których nie znam?
          b. Jak podbić widoczność profilu?
          c. Co o jest SEO profilu na LinkedIn?
      10. Wysyłanie aplikacji.
          a. Ile dziennie?
          b. Jak rejestrować wysyłanie CV?
          c. Czy wysyłać na stanowiska wyższe niż moje kompetencje?
      11. Przed rozmową kwalifikacyjną:
          a. To tylko rozmowa.
          b. Podejście partnerskie.
          c. Co jeżeli nie mam port folio?
      12. Rozmowa kwalifikacyjna:
          a. Etykieta biznesowa.
          b. Jakie pytania zadawać?
          c. Jak odpowiadać na pytania?
          d. Trudne pytania.
          e. Kolejne etapy.
      13. Q&A
      14. Chat boty – odpowiedź.
      15. Podziękowanie.

    Warsztat poprowadzi:

    Piotr Jarocki

    Jestem praktykiem komunikacji interpersonalnej w rozmowach kwalifikacyjnych dla branży IT. Współpracuje z osobami, które wchodzą na rynek lub są w trakcie przebranżowienia. Moje szkolenia opieram tylko na praktyce, którą od ponad 14 lat poszerzam przez indywidualną pracę z klientami, szkolenia, udział w procesach rekrutacyjnych i kontaktach z pracodawcami. Duża część tego co robię opiera się na rozmowach z osobami decyzyjnymi w procesie zatrudniania nowych pracowników. To od nich uczę się co jest najważniejsze u kandydata, jakie powinien mieć cechy i również o tym, że nie zawsze doświadczenie jest tym co decyduje o pozytywnej decyzji. Uczestniczyłem w niezliczonej liczbie rozmów kwalifikacyjnych jako kandydat na różne stanowiska często takie, które były poza zasięgiem moich kompetencji. Dzięki temu wiem na co w szczególności zwrócić uwagę, jak dbać o etykietę rozmów i rozszerzać swoją sieć kontaktów.

    Moi klienci odnoszą realne sukcesy, dostają się na takie stanowiska jakie ich interesują. Wiedzą co robić, żeby awansować i rozwijać się w oparciu o jasno wytyczone cele.

     

    Zgłoszenia możliwe tylko za pośrednictwem Career Center.

    Przeczytaj więcej