Już 26 marca 2024 r. odbędzie się inauguracja pierwszej edycji konferencji SForce Day 2024, czyli rewolucyjnej konferencji, skierowanej do profesjonalistów i pasjonatów Salesforce w Polsce..
Wydarzenie odbędzie się w prestiżowym Warsaw Financial Center, zlokalizowanym przy ulicy Emilii Plater 53, na 23. piętrze, w sercu Warszawy.
SForce Day 2024 to konferencja stworzona z myślą o architektach, konsultantach, programistach, specjalistach AI, ekspertach ds. danych, bezpieczeństwa, administratorach sieci oraz przedstawicielach wiodących firm. Konferencja zapewnia niepowtarzalną okazję do zanurzenia się w świecie najnowszych technologii, narzędzi i strategii biznesowych, które kształtują oblicze dzisiejszego IT.
Bilety na SForce Day 2024 są bezpłatne, jednak uczestnicy zobowiązani są do rejestracji, która gwarantuje miejsce na wydarzeniu. Jest ona dostępna na stronie internetowej https://sforceday.pl/.
Spodziewajcie się inspirujących prezentacji oraz możliwości nawiązania cennych kontaktów z ekspertami i profesjonalistami branży. Równocześnie będą odbywać się targi pracy.
Zaplanowaliśmy kilka merytorycznych prezentacji, które poprowadzą eksperci od Salesforce:
11.00 - Strategic Insights: The Birth of Scoutz, Our New Salesforce Hub - Maciej Sukiennik (Scoutz)
11.15 - A Vikings (DevOps) tale of surviving invasion (deployment) to 22 kingdoms (banks). True story - Sebastian Lech, Dominik Werens (Scoutz)
12.10 - Revolutionizing User Experience: Unleashing the Power of Dynamic Forms and Fields in Salesforce for the Future Michał Bury, Kacper Ośko (Enxoo)
13.00 - Polymorphism in LWC. Developing generic components with slots - Marcin Rosłoński (Accenture)
14.20 - Revolutionizing Sales and Service with Einstein AI in Salesforce - Maciej Mazurowski (Salesforce)
15.10 - How to make successful Polish (or any) project implementation - Mieszko Rożej (Nextview Consulting)
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w SForce Day 2024 i dołączenia do dyskusji nad przyszłością technologicznych innowacji!
Podczas konferencji odbędzie się launch firmy Scoutz.
Sponsorami wydarzenia są: Scoutz, BEC, Accenture, enxoo. Partnerem technologicznym jest Salesforce.
Do zobaczenia już 26 marca!