Amazon uruchomił pierwsze wirtualne zwiedzanie na żywo swoich centrów logistycznych.
Podczas interaktywnego zwiedzania na uczestników czeka relacja na żywo z centrów logistycznych Amazon, panoramy 360°, filmy oraz sesja Q&A z przewodnikami wirtualnych wycieczek.
Doświadczeni przewodnicy zaprezentują różne stanowiska pracy, poprzez które przechodzą zamówienia klientów Amazon.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, w jaki sposób zamówienia są dostarczane do klientów, myślisz o udziale w programie stażowym, zarejestruj się na wirtualne zwiedzanie centrum logistycznego: www.amazon.pl/wirtualnewycieczki i poznaj Amazon. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Amazon zaprasza do udziału studentów, którzy chcieliby lepiej poznać centrum i zaaplikować na jeden z programów stażowych: https://www.amazon.jobs/pl/landing_pages/apprentices
Od wielu lat Amazon regularnie organizuje zwiedzanie centrów logistycznych dla lokalnych mieszkańców, studentów, klientów oraz dla każdej osoby zainteresowanej tym, jak działa Amazon „od kuchni”. Tylko w 2019 r. prawie 18 000 uczestników odwiedziło polskie centra logistyczne w ramach organizowanych wycieczek. Program spotkał się z pozytywnym odbiorem, jednak ze względu na pandemię i w trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz odwiedzających, Amazon tymczasowo zawiesił program zwiedzania.
Jesteśmy obecni w Polsce od 2014 r. i od zawsze stawialiśmy na otwartość i pełną transparentność, dlatego centra logistyczne Amazon są otwarte dla wszystkich zainteresowanych naszą działalnością. Bezpieczeństwo naszych pracowników oraz gości jest najwyższym priorytetem, dlatego ograniczyliśmy wizyty podczas pandemii. Cieszymy się, że od teraz możemy zaprosić wszystkich na wirtualne zwiedzanie, aby mogli się przekonać na własne oczy, jak działają nasze centra logistyczne, wdrożone w nich rozwiązania oraz warunki pracy – mówi Marian Sepesi, regionalny dyrektor Amazon w Polsce i dodaje – W marcu uruchomiliśmy Amazon.pl i od teraz, dzięki wirtualnym wycieczkom, każdy klient ma możliwość zobaczyć, w jaki sposób przygotowujemy dla niego zamówienie.
Przekonaj się, na czym polega praca w centrum realizacji zamówień Amazon
Zwiedzanie centrów logistycznych Amazon to doskonała okazja dla studentów, aby zapoznać się z funkcjonowaniem obiektu, dowiedzieć się więcej o firmie jako potencjalnym pracodawcy i tym samym odkryć nowe możliwości rozwoju kariery po studiach. Obecnie, z powodu pandemii, wycieczki dla grup studenckich zostały odwołane, ale wirtualne zwiedzanie w pełni realizuje założenia stacjonarnych spotkań. Przewodnicy prezentują procesy logistyczne „od a do z” oraz omawiają dostępne technologie, m.in. Amazon Robotics, pokazując wszystko na żywo. Aktualnie trwa nabór na programy stażowe dla studentów i absolwentów uczelni wyższych, dlatego tym bardziej warto spojrzeć za kulisy centrum, aby jeszcze lepiej poznać firmę Amazon.
Wszystkie informacje o programach stażowych oraz dostępnych ofertach można znaleźć na stronie: https://www.amazon.jobs/pl/landing_pages/apprentices.
Podczas wirtualnego zwiedzania uczestnicy mają możliwość poznać kolejne etapy przygotowywania zamówienia, zanim opuści centrum logistyczne i zostanie dostarczone do klienta. Wirtualni goście mogą przekonać się, jak wszechstronna jest praca w logistyce, która wymaga zaangażowanych pracowników z różnych dziedzin, perfekcyjnej koordynacji oraz najnowocześniejszej technologii, aby niezależnie od warunków, szybko i niezawodnie dostarczać zamówienia klientom.
Zarejestruj się na wirtualne zwiedzanie i poznaj Amazon!
Wirtualne zwiedzanie odbywa się w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz piątki – w godzinach porannych oraz popołudniowych (11:00 oraz 15:00) i trwa godzinę. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny – rejestracja jest dostępna na stronie: www.amazon.pl/wirtualnewycieczki. Po dokonaniu rejestracji uczestnicy otrzymają link, który pozwoli wziąć udział w zwiedzaniu za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfonu.
Ponadto, wirtualni zwiedzający będą mieli szansę zadawać na żywo dodatkowe pytania prowadzącym, dzięki czemu wycieczka będzie unikalna i jeszcze ciekawsza dla każdego z uczestników. W tym celu goście mogą stosować funkcję czatu, na którym można wysyłać pytania skierowane do przewodników Amazon.