• 10.01.2022
  • Inne

Badanie atrakcyjności pracodawców w Polsce

Badanie atrakcyjności pracodawców w Polsce

Właśnie trwa badanie atrakcyjności pracodawców w Polsce. Jest anonimowe.

Badanie atrakcyjności pracodawców prowadzone jest przez Julitę Dąbrowską i Marcina Łączyńskiego oparte jest o wyniki badań Roberta Berthona, australijskiego badacza.

Mierzymy w nim siłę pozytywnych skojarzeń powiązanych z marką pracodawcy, a także sprawdzamy jacy potencjalni kandydaci mają wiedzę o firmie i w jaki sposób ją oceniają.

Badanie to może stanowić ważne źródło informacji przy pozycjonowaniu i optymalizacji kampanii employer brandingowych, a także pozwala lepiej zrozumieć motywacje kierujące przyszłymi kandydatami.

W wyniku badania dowiemy się które spośród 5 walorów są dla kandydatów i pracowników w Polsce najważniejsze:

- ekonomiczne jak wynagrodzenie,

- społeczne jak kontakty z ludźmi, atmosfera w firmie,

- rozwojowe, jak kształtowanie kariery zawodowej,

- sposobu i stopnia wykorzystania wiedzy kandydatów przez pracodawców,

- sposobów przyciągania zainteresowania przez pracodawców jak rozpoznawalne marki konsumenckie

Poznamy też:

- jak pracodawców oceniają osoby z różnych pokoleń, różnych branży

- czy opinie kandydatów i pracowników w Polsce są zbieżne z opiniami kandydatów z Australii, wybranych krajów Azji i Europy Północnej.

Studentów zapraszamy do wypełnienia ankiety online: www.atrakcyjnipracodawcy.pl

Badanie trwa do końca stycznia 2022.  

W lutym 2022 roku z wyników badania zostanie opracowany RAPORT.

 

Kim jesteśmy? Julita Dąbrowska to ekspertka EB, doktorantka w ALK, autorka 2 książek na temat Employer Brandingu www.julitadabrowska.pl a Marcin Łączyński to socjolog, statystyk, wykładowca akademicki, doktorant w UW. Wspólnie prowadzimy projekty badania kultury organizacji, satysfakcji i zaangażowania od 2013 roku.

Przeczytaj więcej