MARS OPEN TALKS OPIS PROGRAMU:
Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami. Przez dziesiątki lat na rynku zdobyliśmy wiele doświadczeń, które sprawiły, że jesteśmy liderami w naszej branży. Czas przekazać tę wiedzę innym! Pokażemy Wam, jak wygląda od środka praca w jednej z największych firm FMCG na świecie. Nasi trenerzy wprowadzą Was w świat społecznie odpowiedzialnego biznesu, w trakcie 5 wirtualnych spotkań. Dołączcie do naszej podróży przez działy sprzedaży, marketingu, inżynierii i finansów Mars w Polsce.
OPIS PIERWSZEGO WYKŁADU DOT. SPRZEDAŻY
• Kto tworzy takie marki jak:
M&M’S®, SNICKERS® czy PEDIGREE®?
• Jak wygląda dzień z życia osoby pracującej w dziale sprzedaży międzynarodowej firmy?
• Na czym polegają techniki sprzedażowe, trade marketing, negocjacje?
Na te i inne pytania uzyskasz odpowiedź w pierwszym z cyklu webinarów Mars
Open Talks! Czeka na Ciebie mocna dawka praktycznej wiedzy, insightów, business case’ów i przede wszystkim możliwość zadania pytań osobom, które tworzą marki uwielbiane na całym świecie!
Link do rejestracji: www.bit.ly/mars-open-talks-1
Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/373193893943688
Pamiętaj! Spotkamy się online już 8 grudnia o 16.00! Link do transmisji otrzymasz od nas mailowo, w dniu wydarzenia.
HARMONOGRAM MARS OPEN:
TALKS #1: Jak Snickers trafił do Twojej kieszeni? Rozmawiamy o sprzedaży w FMCG.
16.00-17:30 TALK 1 „O podróży gumy Orbit do Twojego koszyka, czyli jak zostać Specem od Kasy”
Najważniejszą kompetencją, którą posiada każdy w dziale sprzedaży Mars Wrigley to bycie Specem – specem od kasy, specem od impulsu, specem od przekąsek i łakoci. Jeśli chcesz dowiedzieć się, do czego służy ta kompetencja i w jaki sposób pomaga w zachęcaniu konsumenta do włożenia „czegoś słodkiego”, „czegoś do przekąszenia” tuż przed wyjściem ze sklepu do swojego koszyka, zapraszamy na spotkanie już 8 grudnia!
Dowiesz się, co kryje się pod pojęciami ekspozycja, impulsowość zakupów czy konwersja mars.com © 2020 Mars, Incorporated Page 2 of 3 koszyków. Opowiemy Ci, w jaki sposób odpowiadamy na zmieniająca się rzeczywistość w handlu i w strefie kasy – tam, gdzie znajduje się serce sprzedaży produktów impulsowych.
Co najważniejsze, odkryjesz, kim jest, czym zajmuje się, co i JAK sprzedaje „Spec od Kasy”, a także będziesz miał okazję zadać nam nurtujące Cię pytania odnośnie najsłodszej kategorii na świecie!
Trenerzy:
Justyna Zielska, Key Account Manager
Adrian Szulik, Key Account Manager
17:30-19.00 TALK 2 „Jeden dzień z życia Key Account Managera, czyli jak od kuchni wygląda praca w Dziale Sprzedaży”
Zapraszamy Cię na praktyczny warsztat o SPRZEDAŻY i NEGOCJACJACH – uchylimy rąbka tajemnicy i opowiemy, jak wygląda dzień w Dziale Sprzedaży FMCG oraz czym na co dzień się zajmujemy. Podzielimy się z Tobą praktycznymi przykładami negocjacji biznesowych, które przydają się nie tylko przy stole negocjacyjnym. ;) Warsztaty będą prowadzone częściowo w formie interaktywnej, a uczestnicy będą mogli poczuć prawdziwy
dreszczyk adrenaliny, zarabiając lub tracąc na inwestycjach. Przekonacie się, dlaczego to właśnie o dziale sprzedaży mówi się, że jest sercem każdej firmy.
Trenerzy:
Magda Rzepecka, Key Account Manager
Michał Głowacki, Key Account Manager