Ruszyły zapisy na MarTechHackathon - do wygrania 18 000 zł
SalesTube powered by hmmh organizuje pierwszy w Polsce Hackathon marketingowo technologiczny.
Do wygrania jest łącznie 18 000 zł.
Zadaniem uczestników będzie stworzenie rozwiązań, które pomogą konsumentom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji zakupowych w internecie.
Głównym partnerem wydarzenia jest Shopware.
Event wspiera technologicznie także Tpay.
Rejestracja na wydarzenie już ruszyła i potrwa do 3 listopada.
Do uczestnictwa mogą zgłaszać się zespoły od 4 do 6 osób lub indywidualni chętni, którzy zostaną połączeni w
teamy w dniu rozpoczęcia konkursu.
Do udziału w Hackathonie organizatorzy zapraszają w szczególności frontend developerów, project managerów, product managerów, fullstack developerów, specjalistów business intelligence, UXowców, analityków i marketerów.
Mile widziani są zarówno studenci jak i osoby z doświadczeniem zawodowym.
Zadaniem uczestników będzie stworzenie rozwiązania, które wesprze odpowiedzialne wybory zakupowe konsumentów.
Warunkiem koniecznym jest zastosowanie technologii Shopware, a dodatkowe punkty będą przyznawane za skorzystanie z rozwiązań Tpay.
Oprócz szansy na wygranie nagrody pieniężnej oraz wsparcia szczytnego celu, na uczestników czeka dawka wiedzy eksperckiej, którą podzielą się specjaliści z zakresu zrównoważonego rozwoju, marketingu, technologii, biznesu i prezentacji.