Biuro Karier PW wraz z firmą DHL zapraszają studentów i absolwentów na 1 spotkanie, w ramach cyklu warsztatów: Logistyka Przyszłości; I temat: Case study: Analiza etapów wdrożeń i realizacji procesów pozyskania, obsługi i optymalizacji kosztów klienta.
Firma DHL jest światowym liderem w zarządzaniu łańcuchem dostaw i wspieraniu klientów w rozwoju ich biznesu. DHL zatrudnia prawie 600 000 osób. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i niezawodnie łącząc ludzi i firmy, umożliwiając globalny przepływ handlowy. Pracownicy na co dzień zajmują się dostarczaniem najlepszych rozwiązań logistycznych oraz obsługą największych magazynów w Polsce i na świecie dla różnych branż (m.in. W ramach działalności LLP (Lead Logistics Partner) dostarczają usługi 4PL (czwarta część logistyki) dla europejskich i globalnych klientów. W tych ramach reprezentuje ich ok. 940 pracowników w 15 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Temat spotkania: Case study: Analiza etapów wdrożeń i realizacji procesów pozyskania, obsługi i optymalizacji kosztów klienta.
Kiedy: 29.05.2023 (poniedziałek), w godz. 13:00-14:45
Gdzie: Platforma internetowa MS Teams, link do spotkania będzie przesłany uczestnikom dzień przed rozpoczęciem webinaru
Dla kogo: dla studentów Politechniki Warszawskiej z Wydziału Transportu
Obowiązuje rejestracja na spotkanie za pośrednictwem platformy Career Center. Termin rejestracji: do 29.05.2023 do godz. 10:00.
Program webinaru:
1. Wprowadzenie w działalność DHL LLP - Czym jest LLP z perspektywy działań operacyjnych.
2. Sposoby oraz etapy pozyskiwania klientów. Dla kogo jest LLP.
3. Due diligence – proces poddawania przedsiębiorstwa dogłębnej analizie.
4. BRD - business requirements document.
5. Tworzenie struktur i zespołów dedykowanych dla klienta.
6. WI
7. Case studies
8. Q&A
Prowadzący: Kamil Szymańczak
Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Logistyka i Technologia Transportu Samochodowego. Wiedzę i doświadczenie z zakresu logistyki stosowanej zdobywał pracując w międzynarodowych korporacjach. W organizacji DHL pełni rolę Team Leadera ds. operacyjnych kierując zespołem specjalistów w dziedzinie obsługi logistycznej dedykowanego klienta.
W codziennej pracy skupia się na zapewnieniu klientom najwyższych standardów operacyjnych, budowaniu relacji i rozwoju biznesu, doradztwie i wsparciu merytorycznym, implementacji planów oszczędnościowych i bieżącym rozwiązywaniu problemów.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!