Pomyśl, jakby to było zacząć wprowadzać w życie to, co do tej pory było tylko w Twojej głowie – niewypowiedziane, z etykietką „kiedyś”, „w przyszłości będę”, „zrobię”, „chciałbym”. Jakby to było, aktywnie działać ku realizacji celów – ze świadomością rzeczywistości, własnego potencjału i możliwości?
A teraz pomyśl inaczej – jak by to było pomagać ludziom się rozwijać, bez „naprawiania” ich, wspierając ich w partnerskiej relacji nastawionej na tworzenie nowych rozwiązań i osiąganie sukcesów?
Szkolenie z coachingu jest skierowane przede wszystkim do osób:
• zainteresowanych tematyką coachingu
• zainteresowanych ścieżką kariery coacha
• zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym
• chcących doświadczyć coachingu
Zagadnienia poruszane w czasie szkolenia:
• Co to jest coaching?
• Co coachingiem nie jest?
• Rodzaje coachingu i jego zastosowanie w praktyce.
• Model coachingu Whitmore’a – GROW.
• Sesje demonstracyjne.
• Praktyka coachowania i bycia coachowanym.
• Jak wygląda rozwój coacha?
Celem szkolenia jest również poszerzenie świadomości uczestników na temat procesu coachingu, jego roli i możliwości zastosowania w rozwoju osobistym oraz rozwoju organizacji, a także dzielenie się doświadczeniem między uczestnikami.
Korzyści ze szkolenia:
• doświadczysz coachingu (bycia klientem oraz coachem)
• zdobędziesz podstawową wiedzę na temat coachingu
• wymienisz poglądy, doświadczenia, pomysły w grupie współuczestników.
Informacje o trenerze:
Justyna Przybysz – coach ICC, trener biznesu, asesor, konsultant HR
Certyfikowany Coach ICC, w trakcie procesu certyfikacji International Coach Federation. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz podyplomowych studiów z zakresu Zarządzania Kompetencjami. Praktyk NLP, asesor i trener biznesu.
Posiada 15 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zdobyte w międzynarodowych firmach, głównie z branży finansowej oraz 11-letnie doświadczenie menadżerskie. Pracowała jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej oraz trener sprzedaży i umiejętności miękkich. Obecnie zarządza obszarem rozwoju kompetencji pracowniczych w jednym z największych polskich przedsiębiorstw. Tworzy i wdraża programy rozwojowe dla pracowników o największym potencjale oraz narzędzia szkoleniowe wspierające realizację strategii firmy.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Czas: 19.04.2013 (piątek), godz. 08.30-15.30
Miejsce: Informacje o miejscu warsztatu prześlemy razem z potwierdzeniem zapisu.
Koszty: warsztat bezpłatny, brak cateringu
ZAPISY
- zgłoszenie (imię, nazwisko, numer indeksu, numer telefonu kontaktowego) należy przesłać na adres warsztaty@bk.pw.edu.pl