• 19.04.2013
Coaching – krótko i zwięźle
Warsztaty

Coaching – krótko i zwięźle

Pomyśl, jakby to było zacząć wprowadzać w życie to, co do tej pory było tylko w Twojej głowie – niewypowiedziane, z etykietką „kiedyś”, „w przyszłości będę”, „zrobię”, „chciałbym”. Jakby to było, aktywnie działać ku realizacji celów – ze świadomością rzeczywistości, własnego potencjału i możliwości?

A teraz pomyśl inaczej – jak by to było pomagać ludziom się rozwijać, bez „naprawiania” ich, wspierając ich w partnerskiej relacji nastawionej na tworzenie nowych rozwiązań i osiąganie sukcesów?


Szkolenie z coachingu jest skierowane przede wszystkim do osób:


• zainteresowanych tematyką coachingu
• zainteresowanych ścieżką kariery coacha
• zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym
• chcących doświadczyć coachingu


Zagadnienia poruszane w czasie szkolenia:


• Co to jest coaching?
• Co coachingiem nie jest?
• Rodzaje coachingu i jego zastosowanie w praktyce.
• Model coachingu Whitmore’a – GROW.
• Sesje demonstracyjne.
• Praktyka coachowania i bycia coachowanym.
• Jak wygląda rozwój coacha?


Celem szkolenia jest również poszerzenie świadomości uczestników na temat procesu coachingu, jego roli i możliwości zastosowania w rozwoju osobistym oraz rozwoju organizacji, a także dzielenie się doświadczeniem między uczestnikami.


Korzyści ze szkolenia:


• doświadczysz coachingu (bycia klientem oraz coachem)
• zdobędziesz podstawową wiedzę na temat coachingu
• wymienisz poglądy, doświadczenia, pomysły w grupie współuczestników.
 

 

Informacje o trenerze:

 

Justyna Przybysz – coach ICC, trener biznesu, asesor, konsultant HR

Certyfikowany Coach ICC, w trakcie procesu certyfikacji International Coach Federation. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz podyplomowych studiów z zakresu Zarządzania Kompetencjami. Praktyk NLP, asesor i trener biznesu.

Posiada 15 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zdobyte w międzynarodowych firmach, głównie z branży finansowej oraz 11-letnie doświadczenie menadżerskie. Pracowała jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej oraz trener sprzedaży i umiejętności miękkich. Obecnie zarządza obszarem rozwoju kompetencji pracowniczych w jednym z największych polskich przedsiębiorstw. Tworzy i wdraża programy rozwojowe dla pracowników o największym potencjale oraz narzędzia szkoleniowe wspierające realizację strategii firmy.
 

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

 

Czas: 19.04.2013 (piątek), godz. 08.30-15.30

Miejsce: Informacje o miejscu warsztatu prześlemy razem z potwierdzeniem zapisu.

Koszty: warsztat bezpłatny, brak cateringu

 


ZAPISY

 

 - zgłoszenie (imię, nazwisko, numer indeksu, numer telefonu kontaktowego)  należy przesłać na adres warsztaty@bk.pw.edu.pl

 

Lokalizacja

Dane kontaktowe